Termeni  și condiții

Denumire firmă: Swiftly SRL 

Sediu: Str Fabricii 105, scara 1, etaj 5, ap 151, Cluj, Cluj-Napoca, Romania, 400630 

CUI: 48703862 

Număr înregistrare Registrul Comerțului: J12/3636/30.08.2023

1. General

Firma Swiftly SRL, denumit în continuare Prestator, prestează servicii de întreținere a autovehiculelor la adresa indicată de client.

Clientul, utilizatorul platformei Swiftly si a tuturor serviciilor oferite prin intermediul acesteia au agreat următoarele:

Acesta reprezinta contractul propus de Prestator si trebuie acceptat înainte de comandarea oricărui serviciu oferit de Prestator. Orice comanda confirmata de Client, prin bifarea casutei "Sunt de acord cu termenii și condițiile" reprezintă o acceptare din partea Clientului a ofertei Prestatorului, în condițiile stipulate de art. 9 din Legea comertului electronic 365/2002. Bifarea căsuței reprezintă o semnătură electronică, în sensul art. 4 pct. 3 din Legea semnăturii electronice nr. 455/2001, având aceeași valoare cu o semnătura olografă.

Definitii:

Swiftly.ro: site-ul de internet, precum și ansamblul serviciilor accesibile pe acest site web sau pe subdomeniile acestuia.

Serviciu: serviciile puse la dispoziție de Prestator sub forma unei acțiuni de îngrijire a autovehiculului unui client.

Client: persoană fizică sau juridică care face o comanda pe site-ul www.swiftly.ro sau se inregistreaza ca utilizator.

Comanda: rezervarea unuia sau mai multor servicii de întreținere a unui autovehicul afișate pe site-ul www.swiftly.ro, realizată de un client care își dorește să beneficieze de acel/acele servicii.

Vizitator: persoană fizică ce vizitează website-ul www.swiftly.ro, fără a fi achiziționat servicii și fără să fi făcut o Comanda.

2. Obiectul si acceptarea prezentului Contract de prestări servicii

2.1. Prezentul Contract de prestări servicii este aplicabil tuturor comenzilor sau conturilor realizate prin intermediul www.swiftly.ro. Clientul se obligă să ia la cunoștință de aceste condiții înainte de a realiza o comanda sau de a-si deschide un cont. Toate comenzile și deschiderea contului implica acceptarea de catre Client a tuturor acestor condiții de prestări servicii. Acceptarea prezentului contract de către client se face prin bifarea căsuței „Sunt de acord cu termenii și condițiile”.

2.2. Prestatorul își rezervă dreptul de a modifica prezentele condiții de prestări servicii în orice moment. Versiunea aplicabilă unei comenzi realizate este aceea în vigoare pe www.swiftly.ro la momentul la care s-a plasat comanda de către client.

2.3. Serviciile pot fi accesate de pe o interfață precum un web browser.

2.4. Lista prețurilor de bază a serviciilor oferite se poate găsi la adresa https://www.swiftly.ro/services și, după caz, de la un reprezentant al Prestatorului prin email sau telefonic. Prețul se va stabili de către Prestator în funcție de necesitățile Clientului. Efectuarea unei rezervări de către Client reprezintă acceptarea de către acesta a prețului oferit de Prestator.

2.5. Prezentul contract de prestări servicii este însoțit și trebuie interpretat împreună cu Politica de confidențialitate găsită la adresa https://www.swiftly.ro/confidential

3. Durata contractului

3.1. Prezentul contract se încheie pe o perioada determinată începând de la data plasării comenzii până la realizarea serviciului de către Prestator și efectuarea plății de către client, iar obligațiile părților intră în vigoare pe toată această perioadă.

3.2. Anularea comenzii se poate efectua până în momentul efectuării serviciului. Orice erori survenite la comanda făcută de Client pot fi corectate până în momentul efectuării plății de către Client.

3.3. În cazul în care Clientul dorește modificarea tipului de serviciu/abonament ales, aceasta se poate face prin următoarele moduri: accesarea platformei Swiftly, autentificarea și modificarea serviciului; accesarea mail-ului primit la confirmarea comenzii; contactarea echipei Swiftly și expunerea problemei.

4. Valoarea contractului și efectuarea plății

4.1. Valoarea unui serviciu poate fi supusă modificării, în funcție de gradul de murdărie al autovehiculului ca urmare a petrecerii unui timp îndelungat pentru curățarea acestuia.

4.2. Pentru serviciile prestate, Clientul va achita Prestatorului contravaloarea serviciului, prevăzută în momentul finalizării comenzii și în urma efectuării serviciului de către Prestator.

4.3. Prestatorul va trimite notificări de plată regulate în conformitate cu tipul de serviciu ales.

5. Mod de operare in platforma

După accesarea platformei, utilizatorii parcurg următorii pași:

1. Definire Solicitare

Clientul alege tipul de serviciu, adresa la care Prestatorul trebuie sa efectueze serviciul ales, data și intervalul de realizare a serviciului. Intervalul de efectuare a serviciului poate fi supus modificării datorită cauzelor externe: trafic ridicat, grad de murdărie ridicat, condițiile meteo.

2. Acceptarea ofertei

Clientul poate vizualiza oferta, alege și o acceptă. După acceptarea ofertei, datele lui de contact sunt disponibile Prestatorului și va fi contactat telefonic sau la adresă electronică în momentul realizării serviciului.

3. Efectuarea serviciului de către Prestator

Prestatorul primește comanda și se deplasează la adresa indicată de Client, contactându-l la ajungerea la destinație.

Prestatorul își rezervă dreptul de a comunica Clientului modificarea tarifului doar în condițiile excepționale exprimate mai sus, înainte de prestare.

Prestatorul efectuează serviciul ales de Client.

4. Efectuarea plății

Ulterior prestării serviciului, Clientul efectuează plata prin transfer bancar sau online, cu cardul, conform sumei stabilite.

6. Obligațiile părților

Obligațiile Prestatorului la preluarea autovehiculului.

Prestatorul este obligat să ajungă la timp la adresa indicată de client, exceptând cazurile excepționale exprimate mai sus.

Prestatorul nu va fi sub influența alcoolului sau a altor substanțe toxice.

Obligațiile Clientului la predarea Autovehiculului.

Clientul este obligat să ajungă la timp la locul unde va fi predat Autovehiculul și să pregătească Autovehiculul pentru a fi îngrijit de Prestator

Clientul răspunde complet de bunurile lăsate în autovehicul, Prestatorul neavând vreo obligație sau drept în legătură cu bunurile prezente în autovehicul.

Clientul este obligat să se asigure că autovehiculul este într-o stare funcțională și poate rezista unei spălări obișnuite.

Clientul este obligat să se asigure că serviciul poate fi efectuat în condiții de siguranță și legalitate, cu toate acordurile necesare. În caz contrar, Clientul este obligat să achite contravaloarea integrală a serviciului ales.

Starea Autovehiculului la predare

Autovehiculul trebuie predat de către Prestator în starea de funcționalitate inițială, Clientul având obligativitatea de a preciza Prestatorului avariile autovehiculului înaintea prestării serviciului.

7. Înregistrare, parole și responsabilități

7.1. Înregistrarea unui cont se face în mod gratuit și nu atrage nicio obligație asupra Clientului. Prestatorul recomandă utilizatorilor înregistrați să nu dezvăluie nimănui parolele de acces.

7.2. Din păcate, nicio transmisie de date prin intermediul internetului nu poate fi garantată a fi 100% sigură. În consecință, în ciuda eforturilor noastre de a va proteja informația și de a folosi protocoale securizate de transmitere a informației (https), Prestatorul nu poate asigura sau garanta securitatea informațiilor transmise de Client către Prestator. Așadar, orice informație trimisă către Prestator se va face pe riscul Clientului.

7.3. Orice acces neautorizat la elementele nepublice ale site-ul www.swiftly.ro sau accesul altor persoane în afara celor autorizate la un cont Swiftly reprezintă infracțiunea de acces fără drept la un sistem informatic si va fi sancționată conform legislației române în vigoare.

8. Forța majoră

8.1. Forța majoră exonerează de răspundere părțile, în cazul neexecutării parțiale sau totale a obligatiilor asumate prin prezentul contract. Prin forța majoră se înțelege un eveniment independent de voința părților, imprevizibil și insurmontabil, apărut după încheierea contractului și care împiedică părțile să execute total sau parțial obligațiile asumate.

8.2. Partea care invoca forta majora are obligația să o aducă la cunoștința celeilalte părți, în scris, în maximum 5 zile de la apariție.

8.3. Partea care invocă forța majoră are obligația să aducă la cunoștința celeilalte părți încetarea cauzei acesteia în maximum 15 zile de la încetare.

8.4. Dacă aceste împrejurări și consecințele lor durează mai mult de 2 luni, fiecare partener poate renunța la executarea contractului pe mai departe. În acest caz, nici una din părți nu are dreptul de a cere despăgubiri de la cealaltă parte, dar ele au îndatorirea de a-și onora toate obligațiile pana la aceasta data.

Anexa 1 – prelucrarea datelor personale de catre Swiftly SRL conform GDPR

Contract prelucrare date personale Operator (Client)– Imputernicit (Swiftly SRL) 

Prezenta anexa prevede regulile specifice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal trimise de catre Beneficiar, in calitate de Operator, de catre Swiftly SRL, in calitate de imputernicit in conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date (denumit in continuare ”GDPR”), ca si orice legislatie nationala subsecventa cu privire la domeniul protectiei datelor cu caracter personal.

Art 1. Termeni

In cuprinsul acestei anexe termenii folositi vor fi interpretati in conformitate cu GDPR, iar acolo unde este cazul, termenii folositi vor avea definitiile stipulate de art. 4 din GDPR.

Art 2. Obiectul prelucrarii

Obiectul prelucrarii datelor personale il reprezinta prelucrarea de catre Imputernicit a datelor personale trimise de catre Operator in scopul furnizarii serviciilor stipulate in contractul principal de servicii Swiftly SRL.

Art 3. Date colectate

Datele personale puse la dispozitie de catre Operator prelucrate in temeiul acestui contract sunt:

3.1 Pentru serviciul swiftly.ro - datele personale sunt cele introduse la completarea unui formular de contact: Nume, prenume, email, telefon, alte date cu caracter personal introduse de catre Operator in câmpul intitulat Mesaj neprevazute de către Imputernicit. 

3.2 Pentru serviciul book-swiftly.fieldd.co – datele personale sunt cele introduse la efectuarea unei comenzi: Nume, prenume, adresa autovehiculului, email, telefon, tipul autovehiculului. 

 

Art.4 Categorii de persoane vizate

Categoriile de persoane vizate sunt:

  • Operatorul

Art. 5. Instructiuni specifice

In temeiul acestui contract Operatorul da urmatoarele instructiuni specifice Imputernicitului:

5.1. Sa colecteze si sa prelucreze date cu caracter personal primite de la Operator in mod direct in scopul prevazut la art.7. Aceste date sunt cele specificate in articolul 3 din anexa curentă.

5.2. Sa trimita mesaje prin email Operatorului, in scopul acțiunilor de notificare si marketing. 

5.3. Sa colecteze si sa prelucreze informatii daca documentele sale trimise si gazduite pe platforma Swiftly au fost deschise si/sau vizualizate de catre Clientii Operatorului.

5.4. Sa colecteze si sa prelucreze date cu caracter personal primite de la Operator in mod direct in scopul prevazut la art.7. Aceste date sunt cele specificate in articolul 3.

Art. 6. Durata prelucrarii

Datele cu caracter personal sunt prelucrate de catre Imputernicit pana la incetarea functionarii Imputernicitului sau specificarea explicita a Operatorului de a sterge datele.

Art. 7 Natura si scopul prelucrarii

Natura si scopul prelucrarii sunt cele stabilite de catre Operator in temeiul contractului principal si anume furnizarea serviciilor Swiftly, in functie de comanda efectuată.

Art. 8 Sub-imputerniciti

In cazul in care prelucrarea datelor Operatorului sau anumite parti are prelucrarii se efectueaza de catre Imputernicit prin intermediul altor persoane, numite sub-imputerniciti, acesta trebuie sa respecte urmatoarele principii:

8.1. In temeiul acestui articol Operatorul intelege sa autorizeze Imputernicitul sa prelucreze datele sale prin urmatorii sub-imputerniciti pentru urmatoarele activitati:

– Fieldd PTY LTD (AU), Refresh Bookings Inc (USA & Global), Fieldd Software CA Inc.(CAN) “fieldd”, pentru procesarea rezervarilor si pastrarii datelor introduse la efectuarea unei comenzi de catre Operator, inclusiv a functionalitatilor (notificari, localizare, contactarea unui client) succedente acesteia

– S.C. Intelligent IT S.R.L., “Smartbill.ro” - pentru emiterea si gestionarea facturilor operate de catre Imputernicit

– Stripe - pentru procesarea platilor efectuate de catre Operatori in urma serviciilor oferite de catre Swiftly SRL

8.2. Pentru sub-imputerniciti viitori, Imputernicitul primeste o autorizare generala de a subcontracta cu orice alt prestator din U.E., EEA sau tara cu nivel adecvat de protectie recunoscut prin decizie a Comisiei Europene, care este necesar pentru anumite parti ale procesarii datelor conform prezentului contract care ofera un nivel de securitate adecvat, cel putin la nivelul prezentului contract. Aceasta autorizare include obligatia de informare a Operatorului, printr-un mesaj prin contul de pe site-ul Imputernicitului sau prin email. Operatorul are posibilitatea de a formula obiectii in termen de 2 zile lucratoare.

8.3 De asemenea Swiftly poate trimite datele prelucrate de Operator catre alti imputerniciti ai Operatorului (cum ar fi de exemplu procesatorii de plati) doar daca exista un contract intre Operator si acesti alti imputerniciti, ca si cererea Operatorului catre Swiftly de a trimite datele catre acest imputernicit.

Art. 9. Drepturile si obligatiile Operatorului

- Dreptul sa primeasca informatii de la Imputernicit sau sa verifice prin auditor mandatat daca Imputernicitul are si pune in aplicare masuri tehnice si organizatorice adecvate, astfel incat prelucrarea sa respecte cerintele prevazute de GDPR; verificarea va avea loc in baza unei notificari scrise prealabile, transmisa cu cel putin 14 zile lucratoare inainte de efectuarea verificarii;

- Dreptul sa primeasca asistenta din partea Imputernicitului, in special pentru indeplinirea obligatiei sale de a raspunde cererilor persoanelor vizate cu privire la exercitarea drepturilor lor prevazute de GDPR;

- Dreptul de a face obiectiuni cu privire la alti sub-imputerniciti conform art. 8.2;

- Sa respecte obligatiile sale conform GDPR in calitate de Operator cu privire la datele cu caracter personal colectate sau prelucrate de Imputernicit, pe seama sa;

- Obligatia de a face informarea persoanelor vizate conform GDPR, inclusiv in ceea ce priveste informarea cu privire la prelucrarea datelor de catre Imputernicit in temeiul acestui contract;

- Obligatia sa raspunda exclusiv de stabilirea temeiului legal pentru prelucrarea datelor cu caracter personal ce face obiectul prezentului contract;

- Obligatia de a implementa masuri tehnice si organizatorice adecvate conform GDPR, inclusiv securizarea transferului datelor de la persoanele vizate catre Imputernicit;

- Operatorul intelege ca din momentul stergerii datelor dupa incheierea prestarii serviciilor de catre Imputernicit conform obligatiilor GDPR si a art. 10 a acestui contract, datele nu mai pot fi recuperate si este intreaga responsabilitate a Operatorului sa se asigure ca si-a facut o copie completa a acestora.

- In toate situatiile in care Operatorul este cel care trebuie sa execute o obligatie, cum este, spre exemplu, informarea persoanei vizate cu privire la incalcarea securitatii datelor cu caracter personal, Imputernicitul nu poate fi tinut de inactiunile Operatorului din sfera acelei obligatii.

Art. 10. Drepturile si obligatiile Imputernicitului:

- Obligatia sa informeze Operatorul in termen de maxim 10 zile, in cazul in care, in opinia Imputernicitului, o instructiune incalca GDPR si/sau alta dispozitie legala privind prelucrarea datelor cu caracter personal;

- Obligatia sa asigure securitatea datelor cu caracter personal prelucrate in numele Operatorului in conformitate cu art 32 din GDPR si cu art 11 din prezenta Anexa;

- Obligatia de a informa Operatorul fara intarzieri nejustificate de o incalcare a securitatii datelor personale ale Operatorului pe parcursul prelucrarii realizate de catre Imputernicit;

- Obligatia de a asista Operatorul cu toate informatiile necesare in vederea notificarii, daca este cazul, catre Autoritatea competenta pentru incalcarea securitatii datelor, dar fara a se substitui Operatorului in obligatia sa de notificare;

- Obligatia de a acorda asistenta Operatorului sa asigure respectarea obligatiilor prevazute la articolele 32-36 din GDPR;

- Obligatia de a asista Operatorul pentru solutionarea cererilor persoanelor vizate sau de a transmite Operatorului orice cerere primita de la persoanele vizate, in legatura cu datele personale care au fost colectate si prelucrate de Imputernicit, in termen de maxim 5 zile calendaristice de la primirea acesteia. Aceasta asistenta nu se aplica in situatia in care Operatorul are deja in instrumentele tehnice furnizate de catre Imputernicit posibilitatea de a solutiona direct cererea persoanei vizate (de ex. Dreptul la acces – unde Operatorul are deja toate informatiile cu privire la ce date colecteaza);

- Obligatia sa nu transmita date cu caracter personal si/sau informatii confidentiale, ce pot fi date cu caracter personal, despre care a luat cunostinta in timpul executarii contractului;

- Obligatia sa asigure instruirea personalului autorizat sa prelucreze datele cu caracter personal, cu privire la confidentialitatea acestor date;

- Obligatia sa includa obligatii de confidentialitate catre angajati si sub-imputerniciti;

- Dreptul sa dezvaluie anumite date cu caracter personal in virtutea unei obligatii legale sau a unei alte conditii prevazute de legislatie la solicitarea unei autoritati, institutii publice sau instante judecatoresti.

- Dreptul de a recruta sub-imputerniciti conform art. 8 sau in situatia in care a primit aprobare din partea Operatorului;

- Dreptul la acoperirea costurilor generate de asigurarea asistentei Operatorului, de catre Operator, in situatiile prevazute de GDPR conform art. 9, daca acestea depasesc costul serviciilor prestate de catre Imputernicit.

- Dreptul de a folosi informatii statistice anonimizate ca urmare a activitatilor prestate ca urmare a acestui contract sau a intregii sale activitati.

- Imputernicitul nu poate stabili scopuri sau mijloace de prelucrare a datelor cu caracter personal, acestea fiind stabilite exclusiv de catre Operator.

Art.11 Securitatea prelucrarii

11.1 Imputernicitul trebuie sa indeplineasca masuri tehnice si organizatorice adecvate pentru a asigura masurile adecvate de securitate raportate la risc, conforme cu bunele practici in industrie. In stabilirea nivelului adecvat de securitate, Imputernicitul trebuie sa ia in considerare stadiul actual al dezvoltarii, costurile implementarii si natura, domeniul de aplicare, contextul si scopurile prelucrarii, precum si riscul cu diferite grade de probabilitate si gravitate pentru drepturile si libertatile persoanelor fizice, ca si riscurile care apar ca urmare a prelucrarii, in special cu privire la cele care pot duce care duce, in mod accidental sau ilegal, la distrugerea, pierderea, modificarea, sau divulgarea neautorizata a datelor cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate intr-un alt mod, sau la accesul neautorizat la acestea.

11.2 In acest context Imputernicitul a stabilit aplicarea interna a urmatoarelor masuri organizatorice si tehnice de securitate pentru securitatea datelor personale, luand in considerare tipul de activitate prestata:

- audit periodic de securitate realizat de experti in securitate cibernetica

- acces limitat la baza de date pentru un numar foarte restrans de angajati ai Imputernicitului

- monitorizarea permanenta a accesului la baza de date

- criptarea conexiunii folosite de Operator pentru accesarea serviciului folosind SSL

- parolele clientilor stocate criptat

- copii de siguranta regulate

11.3 In mod voluntar, Imputernicitul poate trimite rezumatele concluziilor auditorilor de securitate (dupa stergerea informatiilor comerciale sau confidentiale) realizate periodic catre Operatori pentru a demonstra activitatile sale continue pe acest subiect.

Art.12 Limitarea raspunderii

Operatorul este de acord sa exonereze Imputernicitul de orice raspundere pentru pagubele ce ar putea decurge din:

- nerespectarea contractului din cauza unor evenimente ce exced oricarei raspunderi a Imputernicitului;

- respectarea instructiunilor Operatorului sau nerespectarea instructiunilor Operatorului justificata in prealabil printr-o notificare referitoare la nelegalitatea ei;

- lipsa sau vicierea acordului persoanelor vizate sau a utilizarii unui temei legal gresit de catre Operator;

- nerespectarea contractului din cauza unor actiuni ale Operatorului.

Art.13 Delimitarea raspunderii

Operatorul si Imputernicitul isi delimiteaza responsabilitatile cu privire la asigurarea protectiei datelor cu caracter personal (de exemplu asigurarea confidentialitatii sau a securitatii prelucrarii), in functie de accesul si controlul efectiv exercitat asupra datelor, atat din punct de vedere contractual, cat si tehnic

Art.14 Intrare in vigoare si modificari

Aceasta anexa intra in vigoare pe 1 februarie 2024 si este valabila pana la modificarea ei de catre Swiftly SRL si informarea clientilor in acest sens. Utilizarea contului dupa informarea clientilor inseamna acordul acestor cu privire la acest document.